2010. november 1., hétfő

A 9. B fohásza)

Nem tudjuk, kik vagytok,
S azt sem, hogy vagytok,
Tán elsősök bébiszitterei vagytok?
Nem hiszem.

Mikor anno a horvát parton
Lepkeháló
val osztrigát fagtom,
Akarom mondani fogtam,
Nem gondoltam, hogy… - Antenna!!

Mintha kipufogógázt szívtam volna,
Úgy léptem be a suliba,
Ahol vigyáztok ránk, mint gumicsirkék
Tojásaikra.

Most pedig pörgök, mint egy
Hullahopp-karika
,
Vagy mint egy dísztárcsa,
Mert itt vagytok nekem.

Epret, s rá retket eszegettem,
S törtem fejem,
Mit írjak rólatok?
S jöttek a rímelő szótagok.

Miközben írtam, tintám a lapra folyt,
És lett belőle tintapaca/folt.
Pénzemet perselyéből elővettem,
Hátha futja egy előlegre.

De nem futotta, ejj,
Úgyhogy érjétek be ennyivel:
Úgy gondolunk rátok, 11. b
Ahogy a medvesajtra,
Mint barátainkra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Twitter Facebook Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Walgreens Printable Coupons