2010. április 11., vasárnap

Boldog születésnapot...!

József Attila
A költő, aki magát mindig kitakarta, sebeit mindig elvakarta.

Csak pár dalt jöttem megosztani, s aztán talán eltűnök hirtelen...
Az első megzenésített József Attila vers, amit hallottam Ágnes Vanillától jó pár éve. Vannak olyan pillanatok, amikor egy-egy zene meghallgatása után az ember csak néz maga elé, s nem tud mit kezdeni azokkal az érzésekkel, amiket a zene kiváltott belőle. Megragadta a szívemet, megszorította és hosszú percekig nem engedte el. Majd mikor végre engedett a szorításon, akkor tűnt csak fel, hogy szebb lett, -még ha csak kicsit is, alig észrevehetően- de szebb lett a szívem. Azóta szeretem József Attila verseit. Azóta válaszolom azt a "Ki a kedvenc költőd?" kérdésre (ami elég ritkán hangzik el...),hogy "József Attila". Azt hiszem, ez örökre így fog maradni. Ez az érzelmeim és a versei vérszerződése...




A dal, amit Ágnes Vanilla írt, József Attila 100. születésnapjára:

1 megjegyzés:

  1. El ne tűnj, mert megverlek!)))))Én mostanában bukkantam rá, megtetszett nekem is, ezért raktuk be a suliműsorba. De az pont 8-kor indult, és még igen nagy nyüzsgés volt a folyosón, sokan keresték termeiket, néhányan azt hitték, még szünet van, és a sulirádió szól.) Ezért raktam be az egész forgatókönyvet, mert szerintem emészteni kell, sokáig.

    Örülök, Netti, hogy itt vagy! Itt is a helyed!

    VálaszTörlés

Twitter Facebook Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Walgreens Printable Coupons