2010. március 21., vasárnap

KOZÁK ZSUZSANNA: Indulatok

Te engem egy rossz szóval meg ne illess,
E szörnyű hibát nem én követtem el.
Hiszen te mondogattad mindig: ismersz,
De azt ne merd, hogy eszed én vettem el.

Csak vádolni, okolni tudtál engem,
Üvöltöttél, szídtál, óh, de nagyon fájt.
Hát sosem szerettél igazán, kedves?
Egyszer légy őszinte: Miért hazudtál?

Nem ám, természeted nem tőlem fakad -
Életemben nem voltam ily képtelen -
Az anyatejjel szívtad magadba azt
- mily rút hárpia gyermeke lehetsz te!

Jó döntést hozni évekig nem tudtam,
Pedig nagy szükségem lett volna reá.
Csak tépelődtem, emésztettem magam,
Kínok közt fetrengve vártam a halált.

Lélekben megfojtottál, menekülnöm
kellett volna, de nem tettem, csak vártam,
S megbűvölve bámultam a tükröm;
De észbe kaptam, és torkodért nyúltam.

S lőn, késő volt már: én lettem a hibás.
Persze, én vétkeztem ellened, ki más?

6 megjegyzés:

  1. Hatalmas indulatok...igen, ki kell írni! Ilyenkor mindegy, hogyan, mindegy, milyen formában. Kérdés, hogy értheti-e, akinek szól. Azt hiszem , nem. S ezt elfogadni nagyon nehéz.

    VálaszTörlés
  2. nagyon jóó.. tetszett:)

    VálaszTörlés
  3. nekem még mindig tetszik...:)

    VálaszTörlés

Twitter Facebook Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Walgreens Printable Coupons